REGULAMIN ZAWIERANIA I WYKONYWANIA UMÓW O KORZYSTANIE Z USŁUG W KLUBIE Q10 FITNESS&GYM

I. DEFINICJE

  1. „klub” – obiekt sportowo – rekreacyjny wyposażony w urządzenia treningowe prowadzony przez spółkę mProduction sp. z o.o. w Tarnowie, ul. Westerplatte 10A, zarejestrowaną w Urzędzie Miasta Tarnowa, Wydział Ewidencji Działalności  Gospodarczej,
  2. „umowa członkowska” – umowa przyznająca status członka klubu zawierana na okres miesiąca bądź dwunastu miesięcy, licząc od dnia wskazanego w umowie,
  3. „opłata abonamentowa” – opłata ponoszona przez członka klubu zgodnie ze stawkami określonymi w aktualnym cenniku klubu,
  4. „osoba korzystająca z usług” – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej uprawniona do korzystania z dostępnych usług klubu, w tym m.in. osoba jednorazowo korzystająca z usług klubu, członek klubu, osoba korzystająca z ważnej karty „benefit”,
  5. „członek klubu” – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła umowę członkowską i posiada aktualny abonament na podstawie jednego z karnetów: „karnet open”, „karnet do godz.15”, „karnet weekendowy”, „karnet student”, „karnet senior” oraz „karnet rodzinny”,
  6. „miesięczny okres rozliczeniowy”, „miesiąc” – miesiąc kalendarzowy.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Podstawą do korzystania z usług klubu jest uiszczenie opłaty w wysokości określonej w aktualnym cenniku usług za jednorazowy wstęp do klubu lub posiadanie ważnego abonamentu na podstawie umowy członkowskiej. Fakt, iż osoba faktycznie nie korzysta z urządzeń i usług klubu, nie zwalnia jej od ponoszenia opłat.
  2. Z usług klubu korzystać może osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, której stan zdrowia pozwala na uczestnictwo w zajęciach prowadzonych w klubie. Osoba niepełnoletnia, która ukończyła 16lat i nie została całkowicie ubezwłasnowolniona , może korzystać z usług za zgodą swoich rodziców lub innych przedstawicieli ustawowych. Wzór zgody rodziców dostępny jest w recepcji klubu.
  3. Dokumentem legitymującym prawo korzystania z usług jest karta klubowa (zwana dalej „kartą”), nabywana za kwotę 10 zł. Osoby korzystające z usług są zobowiązane do okazywania swojej karty za każdym razem kiedy wchodzą do klubu. Pracownicy klubu mają prawo odmówić wstępu na teren klubu osobom, które nie okażą ważnej karty klubowej.
  4. Karta ma charakter imienny i nie może być odstępowana innym osobom. Uprawnienia płynące z karty mają charakter osobisty i nie mogą być przenoszone na inne osoby, chyba że na takie przeniesienie wyrazi zgodę kierownictwo klubu.
  5. Fakt utraty, zniszczenia lub uszkodzenia karty powinien być niezwłocznie zgłoszony pracownikom klubu. Wydanie nowej karty, następuje po uiszczeniu opłaty związanej z kosztami sporządzenia nowej karty, w wysokości 10 zł.

III. CZŁONKOSTWO

  1. Aby zostać członkiem klubu należy:
    • zawrzeć umowę członkowską poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego w recepcji klubu,
    • wyrazić zgodę na umieszczenie i przetwarzanie danych osobowych w bazie danych klubu Q10 FITNESS&GYM,
    • złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem i zasadami obowiązującymi w klubie i zaakceptować przedstawione w nich warunki,
    • uiścić opłaty zgodnie z Regulaminem i aktualnym cennikiem klubu.
  2. Przyjęcie w poczet członków klubu wymaga uiszczenia przed podpisaniem umowy opłaty abonamentowej za pierwszy i ostatni miesiąc umowy członkowskiej. Członek klubu zobowiązany jest ponosić miesięczne opłaty abonamentowe, których płatność za kolejne miesiące dokonywana jest z góry do końca każdego poprzedniego miesięcznego okresu rozliczeniowego. Nieuiszczenie opłaty przed upływem kolejnego dnia spowoduje, iż członek nie zostanie wpuszczony na teren klubu, co stanowi również podstawę wypowiedzenia umowy członkowskiej ze skutkiem natychmiastowym. Wypowiedzenie umowy członkowskiej ze skutkiem natychmiastowym powoduje naliczenie przez klub kary umownej w wysokości opłaty abonamentowej za ostatni miesiąc. Kara umowna zostanie pobrana z opłaty abonamentowej za ostatni miesiąc, co nie uchybia prawu klubu do dochodzenia dalszych roszczeń.
  3. Członek klubu, który zachowuje ciągłość opłat abonamentowych jest uprawniony do zawieszenia uczestnictwa w klubie, na jego wniosek, jednorazowo na okres do 1 miesiąca – w przypadku podpisania umowy członkowskiej na okres 12 miesięcy.
  4. Zawieszenie członkostwa należy zgłosić co najmniej na 30 dni przed zakończeniem miesiąca rozliczeniowego, składając podpis na odpowiednim formularzu, oraz wyrażając zgodę na przedłużenie umowy członkowskiej o okres zawieszenia członkostwa. W okresie zawieszenia członek klubu zwolniony jest od ponoszenia opłat abonamentowych, a umowa członkowska ulega automatycznemu przedłużeniu o okres zawieszenia.
  5. Członek klubu może zrzec się uczestnictwa w klubie na rzecz innej osoby, po uprzednim poinformowaniu klubu i uzyskaniu zgody na przepisanie członkostwa. Opłata manipulacyjna z tytułu przepisania członkostwa wynosi 100 zł.

IV. POSTANOWIENIA PORZĄDKOWE ORAZ ORGANIZACYJNE

  1. Kierownictwo klubu może podjąć decyzję o zamknięciu klubu, w niektóre święta kościelne, państwowe lub lokalne. Członkowie klubu będą o tym poinformowani, co najmniej z czternastodniowym wyprzedzeniem, poprzez wywieszenie stosownej informacji w recepcji klubu.
  2. Klub może zostać zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów sanitarnych, a także na podstawie decyzji stosownych władz oraz z powodu siły wyższej. W sytuacji, gdy zamknięcie klubu jest zaplanowane, kierownictwo klubu powiadomi o tym członków klubu z siedmiodniowym wyprzedzeniem, umieszczając w siedzibie klubu, w miejscu ogólnodostępnym stosowną informację na ten temat. Jednocześnie umowa o korzystanie z usług klubu zostanie automatycznie przedłużona o liczbę dni, w których klub pozostawał nieczynny.
  3. Z pomieszczeń i urządzeń powinno się korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem i w sposób wskazany przez kierownictwo klubu lub wynikający ze stosownych instrukcji, bądź informacji.
  4. Klub zastrzega sobie prawo do odwoływania zajęć grupowych, jeżeli liczba zainteresowanych uczestników nie będzie przekraczała trzech osób. W odniesieniu do niektórych zajęć klub zastrzega sobie prawo poproszenia o wcześniejsze zapisy na takie zajęcia, wraz ze wskazaniem terminów dokonywania takich zapisów.
  5. Osoby korzystające z klubu zobowiązane są do posiadania odpowiedniego ubioru, w tym w szczególności obuwia sportowego oraz ręcznika typu frotte bądź innego wchłaniającego wilgoć służącego do siedzenia bądź leżenia na przyrządach służących do ćwiczeń. Przed przystąpieniem do zajęć obuwie powinno zostać zmienione.
  6. W pomieszczeniach klubu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania środków odurzających oraz wnoszenia na teren klubu alkoholu i środków odurzających, przychodzenia w stanie nietrzeźwości oraz w stanie odurzenia.
  7. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren klubu.
  8. Osoby korzystające są zobowiązane do zachowania spokoju i porządku na terenie klubu oraz niezakłócania innym możliwości korzystania z usług.
  9. Zabrania się przynoszenia do klubu przedmiotów niebezpiecznych i innych przedmiotów, których wniesienie mogłoby utrudnić korzystanie z klubu innym członkom, lub mogłoby doprowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia mienia, bądź mogłoby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających w klubie, ich życia oraz zdrowia.
  10. Osoby naruszające postanowienia porządkowe będą proszone o opuszczenie klubu. W stosunku do osób rażąco lub uporczywie naruszających zasady porządku w klubie lub postanowień niniejszego Regulaminu klub może po jednokrotnym upomnieniu rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.
  11. Osoba korzystająca z usług klubu czyni to na własną odpowiedzialność i nie może zgłaszać pod adresem klubu żadnych roszczeń z tytułu uszkodzenia ciała lub utraty zdrowia w związku z korzystaniem z usług, chyba że szkoda powstała z wyłącznej winy klubu. Pojęcie winy definiują właściwe przepisy kodeksu cywilnego.
  12. Rzeczy osobiste osób korzystających z usług powinny być przechowywane w szafkach do tego przeznaczonych, udostępnianych przez klub, do których wydawane są klucze, przy czym wnoszenie na teren klubu rzeczy wartościowych następuje na ryzyko osób korzystających.
  13. Fakt utraty, zniszczenia lub uszkodzenia klucza do szafki powinien zostać niezwłocznie zgłoszony pracownikom klubu. Wydanie nowego kluczyka następuje po uiszczeniu opłaty związanej z wymianą zamka w szafce w wysokości 50 zł.
  14. Klub nie będzie ponosił odpowiedzialności za rzeczy osób umieszczone poza przeznaczonymi do tego celu szafkami, w szczególności pozostawione w salach ćwiczeniowych.

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W zakresie nieuregulowanym umową i niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 384 Kodeksu cywilnego i określa prawa i obowiązki stron umowy o korzystanie z usług w klubie Q10 FITNESS&GYM, której jest integralną częścią.
  3. Członkowie klubu zobowiązani są do informowania klubu o wszelkich zmianach adresów zamieszkania, oraz adresów do korespondencji, w tym także adresów do korespondencji elektronicznej i numerów telefonów komórkowych. Pisma wysyłane na podane adresy, a niepodjęte w terminie lub zwrócone do nadawcy , uważać się będzie za doręczone.
  4. Klub jest uprawniony do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie, o czym członkowie klubu będą informowani przez wywieszenie stosownej informacji w recepcji klubu bądź za pomocą poczty elektronicznej, po wcześniejszym pisemnym wyrażeniu zgody przez członka klubu na przesyłanie korespondencji drogą elektroniczną. W terminie 14 dni od daty notyfikacji zmiany Regulaminu członek klubu, którego praw i obowiązków dotyczy zmiana ma prawo rozwiązać umowę członkowską przez skierowanie pisemnego oświadczenia w tej sprawie do kierownictwa klubu.
  5. Zmiana godzin otwarcia klubu będzie notyfikowana poprzez wywieszenie właściwej informacji w miejscu ogólnie dostępnym w recepcji klubu i w razie wątpliwości nie jest ona uznawana za zmianę postanowień Regulaminu.
  6. Integralną część Regulaminu stanowi cennik usług.